Lezártuk!

A doodle: fogyi talit kérdést lezártuk!



Eredmény az lett, amit láttunk tegnap is...szeptember 5, vasárnap nyert.. De kevéssel volt lemaradva az aug 26, így maradjon ez a kettő függőben és döntsük el közösen melyik a jobb! Aki, amire gondol, írja meg még priviben...köszönöm!

Szerintem délután kéne csinálni, olyan 3 körül és valami beülős helyre. Bárkinek van ötlete, írja meg azt is privát mailben...KÖSZÖNÖM!:))

Ma is tornáztam, az Add Önmagad talaj részt csináltam meg, de elég is volt ez a 20 perc, mert még mindig folyik az orrom és nem kapok levegőt. A legrosszabb, hogy Ama is kezd tüsszögni és folyik a kis orra is...:(((

Holnap kezdjük az Insanityt, Apa már nagyon rá van hangolódva...én mivel nem vagyok 100% meglátom mekkora hévvel tudom csinálni, de segítem Apát, ahogy csak tudom. Többek között az étrenddel is, mert sok roston husi lesz jövőhéten, főzelék, lecsó, leves...remélem eléri azt az eredményt az Insanity-vel, amire vágyik!:)))

Na, pihizek, mindenkinek csodaszép hétvégét!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény