Ma azért kedvesebb volt...

...velem a mérlegecském!:)) 61,8 mutatott...a tegnapi 62,7 után nagyon örültem és teljesült a kívánságom, hogy 62 alatt maradjak!:) Elégedett vagyok!:))

Ma nagy a jövés menés...reggel f7 kor már készült a keksztekercs a Vendégeknek, akik délután jönnek, aztán Anyósom látogat meg minket. Szeretem mikor élet van nálunk!:)

Nos, a keksztekercs az nem diétás, de néha kell ilyen is...a tölteléket azért kihagytam, mert az margarin+cukor és kókusz...eszembe jutott Roxa Anyának...nem mertem bele tenni!:)))) Így kiszámoltam a tekercs (jó nagy rúd lett!:)) 1901,5 kcal, 20 szelet lesz, vagyis 1 szelet: 95 kcal. Nem vészes, mert egytől tele leszel, legalábbis én jól laktam egyel. Ez töltelék nélküli!!!!

Már el is döntöttem Karácsonyra (tudom augusztus van, de sebaj) ebből a tészta alapból fogom megcsinálni a kis kókusz golyóimat...mert bár van benne jócskán cukor, lekvár, nem az a nagyon édes cucc, hanem olyan kis finom!:)) A másik süti ami tuti kell, hogy majd szerepeljen a karácsonyi menü kártyán az a Brownie...:)) És persze lesz diétás süti is!:))

De karácsony még odébb van, viszont közeleg a szeptember, amikor is indul megint egy fogyi verseny. Ugyan azokkal a feltételekkel. Vagyis Te döntöd el, milyen diéta, milyen torna, heti hányszor. Én csak tapasztalatokat oszthatok meg veletek, kikötéseket nem tehetek, hisz nem ez a szakmám.

A következő
Fogyi verseny SZEPTEMBER 6-ÁN (HÉTFŐN) INDUL!!!
FOGYI VERSENY UTÁNI NAPOM!:)) Szintén három hónapig fog tartani...vagyis a Mikulás bácsi a puttonyában már hozhatja a csokikákat, persze módjával!:))

Pufóka fog nekem segíteni. Még vele meg kell beszélnem milyen táblák lesznek, melyikünk mit csinál. Egy biztos, heti súlyküldés marad, képet csak az elején és a végén kérek, cm-ket pedig havonta...

Bővebben, majd ha minden fix már!:)))

Este Ádussal Insanityt nyomunk...még nem tudom melyiket...!:)

Szép napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény