Megjártunk Bulgáriát...!:)

Igen, igen nyaralni voltunk. És igen, nem írtam róla és nem írtam ki nagy betűkkel, hogy most megyünk, ennek megvolt az oka és nem szeretnám tovább taglalni. Sokan ezt nem értették meg. Én azt mondom aki olvas, az pontosan tudta, akinek pedig kellett tudnia, annak megírtam priviben!:)

Szóval Bulgária...jól éreztük magunkat, hisz pihentünk és Ama bearanyozta napjainkat. Napról napra többet beszél, nevet, jön megy, szalad!:))) Kifelé 16 órát mentünk, haza 18 órát jöttünk... kemény menet volt. De a gyerekek jobban bírták, mint mi!:))

A szálloda csodaszép volt. A tenger két nap volt nagyon hínáros, azon kívül kristály tisztam, óriási hullámokkal!:))) Ama félt a hullámoktól!:)) De mikor nyugodt volt a víz, akkor bemerészkedett, de inkább a homokozást választotta.:)

Délben mindig felmentünk, Ama és Apa pihentek és akkor tornáztam és akkor tudtam netezni egy picit.:))

Ezen kívül bulgária nagyon visszamaradott ország. Piszkos, az utak rémesek, minden tiszta gaz és szemét...:((( Az emberek morcosak és annyira nem figyelnek egymásra, hogy valami rémes. Nem lett a kedvenc országunk, de egyszer ezt is látni szerettük volna!:) Már most tudjuk, mi a következő ország, amit látni szeretnénk!!!:D

Röviden ennyi, és ha már életmód blog:

60 kg mentem ki....

Mit tettem érte, hogy ennyi maradjak?
- minden nap tornáztam 20-30 percet, kiírtam magamnak kis füzetbe Réka tornákat és azokat csináltam midnen nap.
- próbáltam nem nassolni, vagyis este vacsi után már nem nasiztam, visszafogtam magam, bár nem volt nehéz, mert nem voltam éhes.
- 5 ször ettem egy nap, mondjuk nekem kell is többször kicsit...olyan vagyok Ádus szerint mint egy Gyerek, 3 óránként eszek. (tízórai és uzsi: müzli, gyümi, joghurt)
- van egy 16 hósnapos, izgága, aktív, gyönyörű Kislányom...hogy is mondjam, nem sokat tudtunk Apával a tengerparton sütkérezni...max homokozás, séta, fogócska vagy bújócska közben!:))
- valahogy a fagyi kimaradt, azt alig ettünk 1-2 szer talán.
- édes italok is kimaradtak, csak a vizet kívántuk a melegben, max. hideg light colát ittunk.

Mit tettem ellene?
- reggelire általában isteni croissan ettem mindig, néha csokisat, néha simát...
- ebédre amit éppen adott volt, ahol éppen voltunk, volt hogy szendvics, vagy gyros, vagy saláta vagy éppen pizza.
- vacsira mindig ettem köretet, riszt, krumplit, utána dinnyét, majd mindig voltak isteni sütik is , amit persze nem hagytam ki.

Ettem azért bőven, főleg, hogy én vacsira könnyűt szoktam és főleg nem meleget...én 1-1,5 kg-t saccoltam magamra.

De végül ma reggel pontosan 60 kg-t mutatott a mérleg!:))) Nagyon elégedett vagyok!:)))) Semmit nem voltam meg magamtól, miért is tettem volna, mégis tartani tudtam a súlyomat!:)))

A többi az: Amis család blogon lesz fent ma vagy legkésőbb holnap!:)
http://www.nononaploja.blogspot.com/




























Megjegyzések

  1. Örülök h jólt telt a nyaralás és h jól éreztétek magatokat :) És gratulálok h tudtad tartani a súlyod, fantasztikusan nézel ki, mint mindig :)
    Amira pedig egy Tünemény, nagyon sokat változott mióta nem láttam :) Már igazi nagylányos :)

    VálaszTörlés
  2. Szia drága,

    Köszönöm, köszönjük:))

    Lassan jó lenne megint talizni...azt gondolta együtt meglátogathatjuk majd Onikiéket.:))

    puszillak

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény