MEGVAN A FOGYI TALI HELYSZÍNE...

Drága barátnőm Bogi, írta, hogy tegnap A KOPASZI GÁTNÁL VOLTAK ÉS GYÖNYÖRŰ KÉPEKET TETT FEL A NAPLÓJÁBA. Így ma mi is oda mentünk...ésssss hát ezt mindenkinek látnia kell.

Képek az Amis blogon: http://www.nononaploja.blogspot.com/

Csodálatos hely, megnyugszol, jól érzed magad, feltöltődsz...és azt találtam ki legyen a Tali szeptember 5-én ott!:)) Budán van a Lágymányosi Hív lábánál. Könnyen megközelíthető. Margitszigethez képest: kevesebben vannak, modernebb, szebb, tisztább és a parkolás is sokkal olcsóbb.

Találtam is egy csodás helyet egy nagy fa árnyékában és úgy döntöttem Ama és Ádus is jönnek, mert addig elszaladgál Ama, had élvezze Ő is a friss levegőt...így aki tudja hozza a családot...!:))

Gondoltam megint mindenki hozna valami sütit és inni valót...és PIKNIKEZÜNK!

Szóval lefotóztam a helyet amit találtam:

Nos, parkolóból elindulva, sétáltok befelé...a képen Ama mutatja az utat:)


Mikor a fenti képen látható kis "térhez" értek, elnéztek jobbra, ezt látjátok:


A távolban van egy fa, látszik kis göcsörtös..mintha táncolna:


És közelről: szerintem itt szépen le tudunk ülni és dumcsizhatunk.:)


Szeretném ha megírnátok a véleményeteket. Azért gondoltam még, hogy ez jobb, mert többen a Szabad programra szavaztatok...de a Margitszigetet olyan nehéz megközelíteni...és ez tényleg annyira szép!:)))

Ha rossz időt mondanak majd akkora, akkor persze változik a program...de arról majd akkor!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény