Nonó kicsi szíve boldog!:))

Ma kapok Ádustól step padot...nagyon örülök neki, mert már van kötelem, láb és kéz súlyom, még a pad kellett, és most már tényleg tiszta erőből tudom nyomni a Réka tornákat. :D

Éssss, Apa hívott, hogy hoz nekem egy meglepit is....kapok egy digitális mérleget. Nagyon örülök neki, bár nagyon szeretem a kis mezei, kilengős, sárga mérlegemet, soha nem hagyott még cserben!:)) De azért már illett hogy legyen egy jó kis digit mérlegem, ami mér testzsírt stb...:))

A tegnapi futás eredménye: Kő kemény izomláz!:) Máshogy dolgoztatott meg, mint egy torna...és jól esik, hátul fáj a fenekem és a lábam, na és az oldalam!:)))

Ma Kickboxot szerettem volna, de nagyon meleg van, sütöttem sütit és most sül a husi is, illetve ma megkapom a step padot, ki kell próbálni, így este tornázok a RR 2008 comb és has részt fogom megcsinálni, az 40 perc!:))

Ma csináltam egy új diétás sütit, Grízes puffancs lett a neve, 103 kcal és nagyon finom, egy muffin nagyságú!:) Este felteszem a recit és a képet is.:))

Az ebéd is finom lesz: Hagymás rostályos, nagyon sok hagymával és mustárral, krumplival...mindjárt elkészül!:)) Aki diétázik is eheti a husit, csak krumpli helyett salival!:))

Nekem mára még a vasalás és vásárlás van...szaladok is tovább! :))

Megjegyzések

  1. Nahát akkor összebeszéltünk, én épp tegnap vettem step padot :)))
    nagyon szuper, csak alacsony fokozaton próbáltam ki de így is gyilkos :DD

    VálaszTörlés
  2. Írtad, hogy aki diétázik az csak salival.:S
    Én ugyanúgy eszek mindent , csak a kalóriát számolom, akkor ez most így nem jó???

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény