Pár nap kihagyás után...

...újra itt!:)

Annyi minden történt, remélem mindent leírok, nem maradhet ki semmi!:)

Az első, hogy szuper volt a nyaralás, bár Apa nem tarthatott velünk, csak lejött hozzánk 1-1 órára, mert millió dolga volt, de jól esett pihenni egy nagyot. Nagyon élveztük Amival!:) Ama tündér szépen ragoz is már: Odaadtam, odaadta, kérem, köszönöm, légyszi...szépen beszél már!:)

A másik, hogy hívtak a Wellness Magazintól és csütörtökön lesz a fotózás. Ami-ra Anya vigyáz. 9-re kell mennem. Lesz sminkes és stylist....a frizurát én csinálom magamnak. Nagyon kíváncsi vagyok, műterem meg minden...érdekes lesz, soha hasonlót még nem csináltam!:D Szerda este pedikűr, manikűr, haj...szépítkezni fogok!:)

Futni azóta nem futottam, megijedtem attól az iszonyat derék fájástól...menni nem tudtam szinte, hogy a futástól vagy az Insanitytől, nem tudom. De pár napja nagyon szédültem is, minden tiszta fehér folt volt, ma 3 órán keresztül menni alig tudtam, de most meg semmi bajom! Tuti a nagy meleg, ma is olyan fülledt meleg volt, alig lehetett kibírni.

Apa azt mondta kapok futó cipőt a közeljövőben....fel fogok járni a foci pályára futni. Nem ér annyit az egész, hogy már most elrontsam az egészet és fájjon akármim is...oda fogok figyelni és ha már csinálom, rendesen fogom!

Apa is becsúszott az Insanityvel...szerintem picit jegelve lesz a dolog, vagy ha csinálja is, akkor ha ideje engedi 1-1 részt...nem könnyű: reggel elmegy 7 kor este ér haza, elhiszem, hogy már fikarcnyi kedve sincs ugrálni. Persze máshogy is meg lehet közelíteni a kérdést, mert az egészsége a legfontosabb...remélem hamarosan bele fog férni az idejébe a mozgás is. De ezt mondják, 30 évesen, amikor a Férfi karrierje csúcsára ér, utána már tud időt szakítani a mozgásra is. Nos Ádusnak még van erre 1,5 éve!:)

Én a nyaraláson minden nap tornáztam most is...fenék-csípő-belső comb, illetve comb-vádli részeket váltogattam, hasizom minden nap volt...fél órákat tornáztam minden nap. Jól esett, elég volt...és kellett.:)

Holnap mérek...nem tom mennyi vagyok most, de valahogy jól érzem magam. Nem érzem magam vékonynak, hanem pont jól...remélem nem 64 vagyok...:)) Persze ezek csak számok, érezd jól magad a bőrödben, végülis ez a fontos.:) Pl. Mikor a Life tv itt volt...nekem abban az interjúban az arcom nagyon szürke volt és csontos...kicsit hiányzott a színem!:)

Holnaptól kérte Ádus azért főzzek lightosan, amit tud megtesz, hogy formába lendüljön és én segíteni fogom ahol tudom!:)))

Én pedig asszem folytatom a Réka tornákat, step pad és súlyokkal, mert szeretem és szépen formál. Ha időm és energiám engedi akkor egy kis Insanity bejöhet...és készülök lélekben a futásra. Valahol már vár rám, a hozzá megfelelő cipő is!:)

CSODÁS ESTÉT!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény