Picit be vagyok havazva...

Picit nagyon!:)

Tegnap délutánunk nagyon hosszú és pörgös volt. Miután Ama felkelt kitakarítottam a lakást, mert elmentek a fűtés szerelők...1,5 óra volt, mire mindent áttöröltem.:(

Aztán elmentünk bicajjal Ádushoz, vittünk neki ebédet és ott végre megismerhettem Kristályt és csodálatos Kisfiát....édesek, kedvesek, remélem töbszőr tudunk majd találkozni!:)))

Aztán rohanás...vagyis tekerés haza, 4-re ortopédia, ahova időpontra mentünk, de így is várnunk kellett 2 órát...meleg volt, sokan voltak...elfáradtunk. Vissza kellett menni 7-re, mert kell Aminak cipőcske: Azt mondta a doktor bácsi, szép a tartása, gyönyörűen jár, de előzzük meg a későbbi komolyabb bokasüllyedést, ha most oda figyelek, lesz neki cipőcskéje, azzal elérjük, hogy ovira tökéletes lesz a lába. Bővebben az Amis blogon!

Szóval egész délután ott voltunk szinte..mind a ketten elfáradtunk nagyon. Hazaértünk lefektettem, aztán tornáztam és pihi....végül f10-kor lefeküdtem én is, azt sem tudtam merre hány óra.

Ma reggel bevásárlással kezdtem, utána folytattam a takarítást a kamrában, mert az tegnap elmaradt...

Az ebéd már fő, rizses husi lesz. Persze közben Amival játék, mosás, teregetés...szóval most van f11 és megint kezdek fáradni...

Pedig ma még bicajjal megyünk Ádushoz, viszünk ebédet és most fogok még csak tornázni. Nem viszem túlzásba, cardiónak ott a bicaj, INEP 20 percet fogok csinálni.

Hiányzik nagyon Ádus, reggeltől estig lesz vasárnapig....Hiányzol Apa!:(

Na, megyek tornázni...

Csodás napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény