Pocsék idő...

Nem tudom miért, de mostanában nem vagyok a helyzet magaslatán...kb 2 hete érzem és szeretném összeszedni magam!

Jövőhéttől beosztottam: Lesz nap mikor has, mikor, comb és mikor fenék-re edzek. Előtte vagy Zumba, vagy Karatefitt felsőtest, vagy Kickbox első vagy Kickbox második része. Tehát összességében nagyjából 40 perceket fogok tornázni és teljesen átmozgatom magam, de minden nap egy részre kimondottan rámegyek.

Mai torna: Zumba 20 perc és Réka 5 perc has....jól esett..rákészülés volt a jövőhétre. Holnap INEP 20 perc, vasárnap ezt szoktam!:))

Ebéd: Roxa féle gyümileves, almából, körtéből és barackból, isteni lett. Ma ezt eszegetem. És sütöttem tk. rozslisztből pogácsát, ami melegen még jó volt...meglátjuk hidegen milyen lesz. Valami sósra vágytam, de tény nem az igazi jó kis Anyós féle sajtos pogi!:)

Tegnap itt volt Pufóka és csináltunk pár képet. Ritusék is átjöttek!:)) Én nagyon jól éreztem magam!:DDD Ja és igen, az első képen az a Tündééééééééér ott a Nővérkém!:)





Be vagyunk zárva Amival, utálom amikor esik...legyen hűvös, legyen ősz, nem érdekel, de ne essen!:(((

Megpróbálom visszafogni magam, ilyenkor eszik az ember mindig minden vackot, amikor nem is éhes...

Mondjuk ma pont nem vagyok evős kedvemben...végre!:)

Szép napot nektek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény