Várom már az őszt...

Ilyet is ritkán mondok...de így van...több okból is.

Egyrészt mert elvileg fogok kapni futócipőt és elkezdhetek rendszeresen futni, heti 2 szer mondjuk...ez a terv, aztán meglátjuk.:)

Illetve elkezdődik a cardió dance is...és őszinte leszek itthon nem visz rá a lélek a cardió mozgásra, pedig szükségem lenne rá. Ma is elmentem Amival bicajozni, 4 km mentünk, de elfáradtam rendesen. Volt benne sok emelkedő de akkor is.

Szóval a heti 2 cardió dance, 2 futás mellett, már jó kis kondim lesz!:)))

Szerintem úgy fog felépülni, hogy:

Heti 2 cardió dance
(cardió, zsírégető mozgás, aminek a végén mindig van erősítés)


Heti 2 futás
( zsírégető, jótékonyan befolyásolja a légzési és keringési rendszert, növeli a szervezet álló- és ellenállóképességét, remek stresszoldó)


Heti 2 alakformáló edzés
(heti 1: comb-vádli-has és heti 1: fenék-csípő-belsőcomb-has formálás)


Persze, meglátom majd mennyit bírok és mennyi esik jól. De várom már, hogy táncoljak és kicsit cardió jellegű mozgást is végezzek!:))

De addig is azt hiszem, ha tehetem, Amival bicajozni fogok!:))) Nagyon jól esett ma, annak ellenére, hogy elfáradtam!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény