Végre jobban...

Talán elmúlt a 2 hetes letargia. Minden nap fájt valamim és szenvedtem, de azt hiszem végre túl vagyok rajta. Túl éltem!:)))

A derekam kicsit még fáj, de annak nőcis okai vannak, de azon kívül végre van energiám.

Apának ez az utolsó hosszú napja, ami szintén boldoggá tesz nagyon...hiányzott nagyon.

Ama kirándulni van délelőtt a Mamival és a Papival, így most nekiállok főzni, megy a mosás is, már rendet tettem, ágyneműt húztam. Ha kész leszek és még nem érnek haza, akkor tornázok is egyet!:)) Egy finom kis INEP 20 percet, vasárnapra az elég is. Kis átmozgatás!:))...de lábsúllyal!:)

Mai ebéd: brassói, nagyon szeretjük!:)

Mai mérlegelésem 61.7 kg..szerintem nem rossz, főleg, hogy az elmúlt 1-2 hétben ettem mindent és nem keveset...de! Szept. 6-al azért én is bekeményítek veletek...picit visszaveszek!:)))

1 HÉT MÚLVA FOGYI TALI!!!

HELYSZÍN: Kopaszi gát (Lágymányosi híd, budai hídfő)
IDŐPONT: Délután 3 óra
Ha esik: Van ott egy kis "étterem", jó árakkal, finomságokkal, akkor oda beülünk!:)
NEM SOKAN ÍRTAK, HOGY JÖNNEK! DE AKIK JÖNNEK, AZOKKAL SZUPER JÓL ÉREZZÜK MAJD MAGUNKAT!:D
És másnap kezdődik a verseny!:)


Mindenkinek csodás napot kívánok mára!!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény