Élek!:))

Kemény nap volt, de megérte!:))

Reggel 8 óta takarítottunk Ádussal és drága Anyukámmal, aki segített az ablak pucolásban és még sok minden másban is!:)) És Anyósomnak is nagyon hálás vagyok, aki vigyázott Amira.:)

De sajna Ama beteg...megfázott és picit én is. Így délig volt el a maminál, utána értem sírt, hazahoztam őket és itt voltak velünk, segítettek!:)))

Hogy is mondjam: Ragyog a lakás!:))) összeszerelve minden új bútor. A hálónk egy csoda...ma alszunk először ott.:)))

Ama marad a régi szobában aludni...de a játékai és ruhái mind átkerülnek az új szobájába.:)))

Kimondhatatlanul boldog vagyok...eddig is imádtam az otthonukat, de most!:)) És ez a friss függöny illat.... csillog az egész ház, főleg a konyhám (átrendeztem, kipakoltam, kimostam..), élmény lesz benne sütni, főzni!:)))

Kemény volt ez a pár hét, hónap...nem sokat írtam róla, mert nem életmód téma, de most a finishben már nem álltam meg.:)) De túléltem... építkezés mellett: rendet tartottam, főztem, sütöttem, tornáztam, blogot írtam, Amiztam!:)) Mert ugye mindent lehet, csak akarni kell.

Tény elfáradtam, de megérte! Most megyek is pihenni.

Ígértem pár képet, holnap felteszem.

Türelmet kérek, a táblát holnap fogom frissíteni...elnézést!:)

Holnaptól csend, rend és még több nevetés!:)))

Szép álmokat!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény