Kicsi újítás a tornázásban!:)

Apa kinyomtatta nekem a Réka itthon edzőkártyákat!:)) Szépen összeállítottam este a Középhaladó alsótest és felsőtest edzésprogramot. Ma a felsőtest, holnap az alsótestet csinálom, pénteken pedig cardió dance!:)

Nagyon kíváncsi vagyok!:) Nagyon örülök, hogy van, mert ha nem tudok DVD-re tornázni, akkor is kéznél van!:))) Majd este leírom tetszett-e?

Mai ebéd krumpli leves és diós tészta a családnak.

Én annyira salit és húst kívánok. A husi már a hűtőben pihen, jó kis barbecue szószban. Összevágtam 1 kisebb vöröshagymát, 1 sima, 1 kaliforniai paprikát, 1 nagy paradicsomot, 3 picike krumplit...ez megy majd jénaiba, pici olíva olajon a sütőbe!:)) Ez a mai ebédem és vacsim!!!

Szombati fotózást nagyon várom már. Lesz Amiról igazi, profi képem...alig várom, hogy tele tegyem vele az új szobánkat!!!:)

Ama lassan alszik, nekiállok tornázni, és utána odateszem az ebcsimet. Családé már kész!:)

Csodaszép napot!!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény