Könnyű almás süti!:)

Szuper receptet kaptam Estitől, az alábbit:

Hozzávalók:

- 3 alma
- 3 nagy répa
- folyékony édesítő
- 2 bögre tk rozsliszt
- 2 sütőpor
- 3 tojás
- 1 púpos teáskanál fahéj
- mazsola ízlés szerint

elkészítés:

- répát kislyukú, almát nagylyukú reszelőn lereszelem
- tojások sárgájával, édesítővel, fahéjjal, mazsolával összekeverem
- tojás fehérjékkel felverem kevés sóval és hozzáteszem
- lisztet a sütőporral összekeverem, és masszát kavarok az egészből

beleöntöm egy kivajazott (csak ennyi zsiradék kell!) tortaformába, és 45 perc alatt alul-felül sütéssel 170 C-on kisütöm.

Nagyon fini hideg tejjel, puha, abszolút nem száraz, és sztem elég kalóriaszegény :)


De én végül Nonósítottam egy picit.:))) Nem szeressen a répát...:)) Így:

Hozzávalók:

- 5 alma (nekem 37,5 dkg)
- 2 tk. folyékony édesítő
- 2 bögre tk rozsliszt (nekem 18 dkg)
- 1 sütőpor
- 3 tojás
- 1 púpos teáskanál fahéj

Ugyan úgy állítottam össze a masszát...és nagyon finom lett!

Összesen az enyém 907,5 kcal, 20 kocka lett, vagyis 1 kocka 45,3 kcal!:)) Ezt eszem uzsira a kávéhoz és holnap reggel is!:)

AJÁNLOM MIND A KETTŐT KIPRÓBÁLNI!:)))

A mai ebédke: fokhagymás-tejszínes csirke, rizzsel. Már rotyog!:))

Ma nem kell itthon tornáznom, megyek táncra!

Érdekes, de nincs izomlázam a combomban, pedig tegnap menni alig tudtam...még mindig a karom fáj!:)

Mindenkinek csodás napot...aki teheti sétáljon, kiránduljon, csodás idő van!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény