Ma már azért jobb idő van...

...ki is használtuk és reggel 7 óta kint voltunk. Sétáltunk, játszottunk, homokoztuk!:)) Most alvás aztán megyünk bringázni!:)))

Mai pihi nap van, így osztottam be, de szerintem a Réka 5 perc hasizmot megcsinálom, ráadásul 2 körben...vagyis 10 perc!:))) Tegnapi kar jót tett, izomlázam van, és utána a popsi rész is kemény volt!:) Holnap főleg a comb erősítésen lesz a hangsúly.:))

Nem kívánok ma főtt ételt, nálam ez ritka, mindig kívánom dél körül, de ma joghurtot és kekszet kívánok egész nap...:))) Így ma ilyen joghurtos-keksz napot tartok.:)))))

Ma este fodrászhoz megyek, kicsit szépítkezek a Fogyi talira és a szombati utca bálra.:))) Apa fürdet, mert csak úgy volt hely a Fodrásznál...de nem is baj, néha nekik is kell kettesben lenni!:)))

FOGYI TALI, kérem aki írta, hogy jön erősítse meg nekem mailbe, mert sokan visszamondták és akkor a családdal más progit csinálnék, ha elmarad. Nem gond, mert közbe jöhet bárkinek bármi, csak jelezzétek. Köszönöm!:)

Na, amíg Ama alszizik, addig hasazok és vezetem tovább a táblázatot, ma is kaptam 6-7 jelentkezést, lassan 20 főnél járhatunk.:)))

Közben bepötyögtem és 23 főnél tartunk, tök szuper!:))) És van egy fiúnk is...Cini férje (nekem már az!:), Szabi. Ennek is örülök, végre van Pasink is!:))

Csodaszép napot mindenkinek!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény