Olyan finit sütöttem!:)

Mióta voltunk Nikiéknél és ettem az isteni almás pitéjéből, elhatároztam, hogy sütök én is, mert imádom. De mindig tologattam, tologattam. Aztán tegnap Ritus hozott nekem egy nagy zacsi almát...na mondom magamban, akkor ez jel!:)

Neki is álltam...szakácskönyvből...fél kg liszt kellett, fele tk rozsliszt, fele rendes liszt. Közkívánatra a család azt kérte a tésztába cukor legyen, de az almát már édesítővel édesítettem és rengeteg fahéjjal. (nem szoktam édesíteni az almát, de ez savanykás volt.:) krumpli leves és almás rácsos lett így a mai ebéd.

Kész lett, ellenálltam neki, melegen szétcsapom vele a hasamat. Mikor kihűlt, leveske után vágtam egy szép kockát...háááát isteni lett. Így gyorsan ettem még egy kockát, el ne felejtem, mennyire finom. Vittem Anyuéknak és Rituséknak, akik nem szeretik a tk rozslisztet, mert mellékíze van, de még nekik is nagyon ízlett. Legközelebb a tésztába is édesítőt teszek és akkor nem "csak" két kockák eszek, hanem az egészet!:)))

Torna eltolódik estére (tele vagyok!:), mint tegnap. Tegnap INEP 20p csináltam, plusz hasat, ma pedig a Turbo Jamet szeretném, ha Apa végre kiírja!:))) Ha nem, akkor Réka comb!:) Csüt., vagy pénteken pedig lesz cardió is!

Amának folyt az orra, de mára semmi, szerintem a foga a bűnös..de megnézni nem tudom, nem engedi. De örülök, hogy jobban van, mert péntek-szombatra programunk van!:))

Élvezzük a szép lakást...sütök-főzök. Nagyon boldog vagyok!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény