Szeptember 1.! Már nem is ősz, hanem lassan tél van!:(

Borzalmas, szét fagytunk a Zöldségesig....annyira hideg van!:( Ez a szél is...a fejem nagyon fáj tőle.:( Ama is nyügike, de nem is csodálom!:(

Ma eddig mosás, főzés, vasalás és szokásos rend rakás volt a program. El is fáradtam!

Sült tésztát csináltam, isteni lett, f11-kor meg is kóstoltam, éhes voltam nagyon!

Mai torna adag: Karate Fitt kar rész és RR 2008 fenék, este lesz. Ádus nem lesz itthon, így lesz időm este szépen tornázni egyet. A tegnapi Aerobzóna nagyon jól esett, utána még megcsináltam a Réka 5 perc hasat is!:)

A hétvégénk nagyon zsufi lesz, de nem baj azt szeretem, ha van mit csinálni!:) Csak az idő lenne jobb!!!!

VASÁRNAP FOGYI TALI, EDDIG 6 CSAJSZI JÖN, plusz a családtagok. Alakul a banda. Aki szeretne, jöjjön el!:))) Kopaszi gáton talitunk, 15:00-kor....20 fokot ír...az még lehet jó is, ha süt a nap, de majd beülünk az ottani étterembe...:)))

A Fogyi versenyre eddig érdemben 10-en jelentkeztek, ennyien küldtek adatokat és fényképet. Péntek estig várom a többieket is!:)

Csodás napot nektek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény