Verseny!

63 levelet kaptam az elmúlt 1,5 napban. Sokan írtátok, hogy nem válaszoltam, fogok, mikor feldolgozom őket, de szerintem nagyságrendileg mindenkié megjött aki leadta, akié esetleg nem, az maximum küldi később, de szerintem nem lesz gond.

Tegnap nem nagyon voltam gép közelben, viszont ma azt hiszem lesz munkám bőven a táblázattal, de nem baj!:)))

Tegnap kézi meccsen voltunk és vacsorázni. Isteni estét töltöttünk el Ádussal, nagyon élveztünk!:) Köszönöm Szerelemem!:)

El sem mesélem mi finomakat ettünk...csak annyit ma több voltam 1 kg-val, mint tegnap!:)

Ma "is" vacak idő van, fejem majd szét esik!:((( Apa dolgozik, ha hazaér megyünk vásárolni.

Keresztfiam tegnap elesett, kis álla teljesen szétnyílt... műteni kellett. Úgy volt altatással:( de végül 10 érzéstelenítőt kapott...szívünk megszakad érte, hát akkor Ritusnak.:(( Ma már jobban van szegénykém, de bágyadt...fáj neki...édes Kincsem!:(

Mai torna adagom 2008 Réka has...megyek is amíg Ama alszik, és utána elkezdem verseny táblát töltögetni.:)

FOGYI TALI TELJESEN BIZTOS, HOGY ELMARAD!

Csodaszép hétvégét!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény