Annyira tetszik!:)

Nagyon tetszik az új blog!:) A narancsot is szerettem, de ez most annyira nagyon Nonó!:))) Most jobban illik hozzám a lilás, mint a narancs...!:)

Mai reggelim, olyan finom volt: 1 kis szelet magos-rozsos kenyér, vajkrémmel, 1 sz. sonkával, 3 kis karika paradicsommal és 1 szép saláta levéllel.:) Apa is ezt ette, csak olasz felvágottal és Ami is, csak sali nélkül!:)

Tegnapi nyirokmasszázs ISTENI volt, nagyon jól esett!:))) Tegnap este és ma is sokat kell innom!:) Iszok is gyorsan!:)

Mai ebéd: krumplileves!:) Ama és Apa is imádja.
Holnapra pizzát kértek!:)

És a torna: RR 2009 comb és 2008 has! Ez így 40 perc!:) És a végén egy kis belső comb!:))

Egyre többet filózok az életmód és wellness tanácsadó sulin...tavasszal lesz egy tanfolyam, jó lenne elmenni, csak az anyagiakon múlik ez is.
Meglátjuk!:)) De jó és fontos lenne nekem!

A fogyisok ügyesek nagyon...nagyon szépen haladnak!:)))
Hajrá csajok!:)))
A jövő évi ígéret Szilveszterkor végre nem az lesz, hogy: LEFOGYOK! hanem az, hogy : MEGTARTOM!:)

Csodás napot nektek!

Megjegyzések

  1. Szia! Örülök, hogy rátaláltam a blogodra, mert már egy kicsit unalmas volt a sok életképtelen cikket olvasgatni. Én 94 kg vagyok, tegnap jártam az orvosnál és 180/120-as vérnyomást mért, úgyhogy motiváció az van: nem akarok elpatkolni :-) Ezerszer belefogtam már, de most már nem tudom halogatni a dolgot, vissza is nézem a bejegyzéseidet :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény