Csodás nap, szuper csajokkal!:)

Nagyon jó napunk volt ma!:)

Reggel vásárolni voltunk Amival, majd jött Angyal!:D
Egy csoda a csaj, nagyon aranyos, kedves és nagyon szép. Nagyszájú, mint én, többször túl kellett kiabálnunk egymást, a szó jó értelmében!:) Nagyon örülök, hogy megismertem és ez még csak a kezdet. Azt hiszem, barátra leltem!:)

Amíg Ama aludt tornáztunk, előtte bekevertem a Nonó féle pizza tésztát. A torna kemény volt, mind a ketten elfáradtunk!:)

Aztán jót ebédeltünk és sétáltunk egy nagyot...kis cappucinózás, majd játszótér. Csináltunk sok szép képet, párat teszek ide, s a többit az Amis blogra (http://www.nononaploja.blogspot.com/)!:)

Ama tündér volt, mint mindig, egész nap jókedvű volt, és nagyon jól éreztünk magunkat hármasban.

Két szuper csajjal tölthettem a mai napot!:)





A mai pizza: sonkás-hagymás-kukoricás volt...isteni, kiszámoltam 550 kcal lett egy nagy szelet.:)

A desszertet, finom kókuszos csillagokat Angyal hozta, isteni az is..maradt holnapra is!:)

VÁROM AZ ADATOKAT A 8. HETI TÁBLÁZATHOZ!
Bizony már a 8. hét jön.:)
Következő alkalommal várom majd a cm adatokat is!!!

Csodás estét!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény