Csodásan süt a nap...

Még ha hűvös is van, jó kinézni az ablakon!:)

Ma sütöttem túró pogácsát!
Sajnos, nagyon finom lett. Melegen meg is ettem 5-öt, azóta rosszul vagyok.:( Kis mohó Nonó!:)

Tk. tönköly lisztből csináltam, ez a liszt sokkal jobb, mint tk. rozsliszt, semmi mellékíze nincs szerintem. De van benne 15 dkg margarin is..így diétásnak nem mondanám, max egészségesebbnek, mint a sima.:)

Ama is megevett 3 pogit...ízlett neki nagyon.:) Ez nagy szó, mert ritkán eszik a sütimből, nem egy édes szájú ( a Brownie-t sem szereti, piskótát sem nagyon), sósat pedig ritkán sütök...pogit most csináltam életemben először.:)

Látszik is..első adag 2mm lett, a második adag 4mm vastag..de komolyan...a harmadik már pogácsára hasonlít. Ez is meg kell tanulni...meddig kell nyújtani, stb.

Csináltam sajtos és szezámosat is. A receptet és a képeket, majd este felteszem!:)

Mai torna: RR INEP 20p. talaj.
Lehet ez sokan szerint kevés, de ajánlom lábsúllyal végig, nekem elég volt.:)

Holnap PIHI nap! Az ebéd húsleves lesz és lángos.:)

Ma este X-faktor..Apával összebújunk és tévé. Nagyon szeretem a szombat estéket!:)

Ha Ama felébred, akkor megyünk Kézilabda meccsre és majd Apával jövünk haza!:(Hajrá ÉRD!!

Akik egy kicsit meginogtak fogyi ügyben!!!
Csajok, néha előfordul, hogy az ember besokall...velem is volt. Ilyenkor nem szabad magatokat ostorozni, hanem engedni a testnek a léleknek egy kicsit. Ha elszalad a ló, akkor elszalad. Kicsit kell néha pihenni. És mikor újra erősnek érzed magad, akkor belevágni. De nekem tapasztalat, ne teljen el hosszú idő. De ezt mindenki maga érzi természetesen!
Fel a fejjel és előre az álmotok felé!!!

Csodás napot!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény