Cukormentes Brownie, finom omlós!:)

A régi puncsos Brownie receptet töröltem is, mert arra azért kellett a puncs puding, mert száraz lett. De ma kifejlesztettem :) azt a diétás Brownie-t ami finom omlós és olyan akár az igazi. A különbség annyi, hogy ez cukormentes és míg az igazi Brownie 195 kcal/kocka, ez 90,5!:))

Hozzávalók:
1 tojás
15 dkg tk rozsliszt
10 dkg rétesliszt
1 cs. sütőpor
2 dkg kakaópor (natúr)
2 evk. folyékony édesítő
3 dl tej
2 evk. olíva olaj (margarin helyett)
3 kocka Norbi U2 epres csoki

Elkészítés:
Az egészet összekevertem, sütőpapírral bélelt formába tettem és 180 fokos, előmelegített sütőben 25 perc alatt megsült.

Az egészben 1358 kcal van, így 1 kocka (15 darab lett belőle) 90,5 kcal!:) 1-1 tízóraira mehet akár 2 kocka is...de én eggyel jól laktam az előbb.:)

Jó étvágyat hozzá!:)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény