Egy pillanatban fent, másikban lent.

Megzuhantam nagyon. Anyukám úgy látom jobban viseli és jobban fel tudja dolgozni, ami történik, mint én. Nagyon megvisel. Egyik pillanatban sírok, a másikban jobb és Amival játszok, nevetek.:)

Csütörtökön temetés. Félek. Nehéz lesz, nagyon...

Ma Ádus elvitt minket kikapcsolódni, jól esett. De ahogy hazajöttünk, megint elméláztam, megint úrrá lett rajtam a szomorúság.

Ma tornáztam és tegnap is. Kellett, jól esett. Kicsit kikapcsolódtam, nem gondolkoztam, csak tornáztam....Mai adagom: RR középhaladó alsótest program 2. Holnap felsőtest program 1. lesz!

Nekiállok a táblázatnak, 40 üzim jött adatokkal!:) Fáradt vagyok, de nem baj. Vállaltam, hogy segítenek nektek és ez nekem fontos. Számítotok rám és én meg is csinálom a táblát szerdáig. Nehogy rajtam múljon valaki álma, kérem szépen!:)

KÖSZÖNÖM A SOK SOK KEDVES, EGYÜTTÉRZŐ LEVELET, NAGYON SOKAT JELENTENEK NEKEM!!

Szép estét nektek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény