Egy újabb hét...ami bár napos, azért már ősz a javából!

Ma lesz cardió dance, örülök nagyon, az idejét sem tudom, mikor voltam utoljára. Jól fog esni a tánc, kis nevetés, szeretem, nagyon!:)

Tegnap búcsúban voltunk, Ama nagyon élvezte, majdnem az összes hintán ült...és nem félt..élmény volt nézni. Persze Ádussal mi is hintáztunk 1-2-t...olyan jó volt kikapcsolódni!:)

...és ha búcsú, akkor Anyósom Búcsú menüje....hát, "sajnos" isteni volt, főleg a majonézes krumpli és a somlói...híztam is 1 kg. Ennek Ádus nagyon örül. A legnehezebb napjaimon az elmúlt héten 59.8 kg voltam...az már tényleg kevés. Ma reggel 61.4 voltam. Azt mondta Ádus, ez így tökéletes. :))

Tegnap tempósan gyalogoltam a futópadon 15 percet, ezalatt pont 1,5 km tettem meg és 60 kcal égettem el. Célom, 1-1 egyenlőre gyaloglás, később futás alkalmával 3-4 km megtenni! Ma nem padozok, ma tánc, holnap viszont fadon futás a bemelegítés aztán RR felsőtest program. Várom már a nemsokára megjelenő Réka DVD-t is nagyon!:)

Ma főznöm sem kell, Anyósom csomagolt finom ebédet!:)

Két gyerekes vagyok...Ama és Dávid mesét néznek én addig azt hiszem vasalok!:)

A táblát ma rögzítem és holnap felkerül a blogra!:) A fogyisok eredményét elnézve, továbbra is, nagyon büszke vagyok, mert szuper ügyesek vagytok!!!!:)))

Szépséges napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény