Ez is kész!:)

Nonó torna 2.! Vagyis Réka válogatás Felsőtest program!:) 35 perc lett.

Ebbe, végül teljes felsőtest és belsőcomb gyakorlatok kerültem. A felsőtest Add Önmagad 3. DVD és Réka kártyák. Jól sikerült, mert majd le szakadnak a karjaim!:) Egyik nap felteszem.:D

Mai ebéd: Pörkölt és nokedli!:) Nyamika!:)

Fura az óra átállítás. De Ami elég ügyesen átvészelte...reggel új idő szerint 5 kor kelt. Nem volt vészes, mellettem még pihizett fél órát, aztán kakaó így 6 kor keltünk...és 11 kor szoktam letenni és most is kihúztam neki addig. Nagyon ügyesen bírta:) Nekem fura inkább az óra...pl. még nincs dél, de már éhes vagyok!:D

Holnap mint sokan mások, mi is Temetőbe megyünk, aztán Anyósomhoz és ott is ebédelünk!

Holnap futnom kéne már...és utána egy jó kis hasizom!!!:)

Jövőhéten megyek masszíroztatni és fodrászhoz is, mind a kettő rám fér már!:)

Éssss...itt volt ugye Angyalom és mondott nekem valami. Olyas valamit, amit már páran mondtak és páran le is húzták, hogy semmi értelme. Sokat gondolkozok rajta, hogy belevágok. Csakhogy a legjobb barátom, akivel mindent megbeszélek és akinek a legfontosabb a véleménye, aki különben a Férjem is...szintén nem lát benne sokat. De én azért egyfolytában gondolkozok rajta. Beszélni nem szeretnék róla. Azért nem, mert akkor megint írná, aki helyesli és aki nem...de most ezt szeretném egyedül végig gondolni és véglegesen eldönteni, szeretném-e, látom-e értelmét, szükség van-e rá, hasznos lenne-e? STB!!!:)

VÁROM AZ ADATOKAT TOVÁBBRA IS!!! Hajrá fogyisok!!!

CSODÁS NAPOT!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény