Kata kérésére:

Az kérdezte Kata, nekem mennyi most, egy adag étel?

Főzelék és levesből 2-3 merőkanálnyit eszek meg. Húsból 2 kisebb szelet, pl. ha csirkecomb abból egy egészet, felső és alsó is. A mai milánóimról ígértem képet. Nekem ennyi egy adag, nem kevés de nem is sok, ez egy normál lapos tányér, ami nincs púposan tele...

Én normális adagokat eszek, soha nem voltam a csipegetős fajta...de egyre inkább vallóm, egyél, de ne lakj jól. Ma is így vacsiztam, ettem, de nem teljes jóllakásig.

Így a kecske is jóllakik a kápi is megmarad!:)

Megjegyzések

  1. Nagyon guszta.:) Ehes lettem, bar szerencsere nem a tesztara-arra csak kicsit- de a ragu.... nyami nyami. Megyek hozzatok enni:)

    Az adag meg pont tokeletes:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény