Ma is finomra vágytam, de valami "főtt" finomságra!:)

Így a mai ebéd: Lecsós csirkemell szeletek, kukoricás rizzsel...már alig várom a delet!:))

Torna: mindjárt kezdem a futást (ma 20 perc), majd RR popsi torna!:) Futásra, popsi torna...kemény!!!:D

Ma megyek kényeztetni magam, nyirokmasszázsra...jajj de jól fog esni!:)

Rásegítettem a mai tisztulásra és délig csak gyümit eszek...aztán a finomságot és maradt pár kókuszgolyóm is!:)))

Délután vendégségbe megyünk, a 28 hetes állapotos barátnőmhöz...:)

Ma csomagot kaptam a Wellness Magazintól, mert szerepeltem benne: Nivea csomag: Tusfürdő, bőrfeszesítő testápoló, intim gél és nappali arckrém. Úgy örülök neki!:)

És kértem Xilit termékminta csomagot...azt is pár napon beül megkapom. Ingyenes ! Tőlük kértem:
http://www.neera.hu/Xilit/a-xilit-hasznalata.html
Kipróbálom, ha ízlik, akkor veszek.
Tény nem olcsó, de mégiscsak természetes édesítő.:)

Mai reggelim:


Szép napot nektek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény