Ma: Nonó torna.:)

Kivi leszek, amit összetettem torna mennyi idő alatt tornázható le...remélem jól fog esni, átmozgat és pénteken Angyalnak is tetszeni fog.:)

Mai ebéd: Lecsó lesz...nyamiii!:D

Már meg vagyok a mosással, rendrakással, szokásos sétával a Pékhez is. Bár eláztunk, de ki kellett kicsit mozdulnunk!

Ama mesét néz....olyan kis álmoska, az idő miatt biztos. Szerintem lassan leteszem aludni.

Nekem ma még vasalnom kell.:( Nem szeressem, de muszáj.

Holnapi ebéd: Hagymaleves és zabpelyhes túrós palacsinta.
Az utóbbi saját recept, remélem olyan finom lesz, mint a mandarinos piskóta...mert ez valami Isteni...ma már ettem 3 kockát!:)

Ma szerintem semmi program nem lesz.
Vacak az idő, itthon leszünk. Utálom, ezt a sötétséget is.
Dehát ősz van...ez van, ezt kell szeretni! :(

Szép napot nektek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény