Mai sütemény: Kekszpogácsa!:)


Mai fejlesztésem!:)

Mert ma reggel ettem volna, valami ropogós, finom, kekszes sütit, így kreáltam egyet!:) Ami nagyon nagyon ízlik!:))

Hozzávalók:
2 db Jó reggelt, győri keksz
(egy csomag=4 db, ennek a fele)

10 dkg graham liszt
10 dkg rétes liszt
1 tojás
1,5 evk. édesítőszer
1 cs. sütőpor
1 evk. olíva olaj
1,5 dl tej

(Kipróbáltam: 20 dkg zabpehelylisztből és 3 győrit tettem bele! Így még finomabb lett!:)))

Összekevertem az alapanyagokat és 10 gombócot tettem a sütőpapírra.

Legközelebb 20-at fogok, kisebbeket.:) És szerintem teszek bele 1 evk. mézet és fahéjat vagy szegfűszeget is, mert nekem olyan mézeskalács feeling-em van mikor eszem és ezeket még el tudnám képzelni benne.

Összesen: 1036 kcal...vagyis 1 db 103,6 és tényleg nagyon finom!

Én, müzlis-gyümis kekszből csináltam!:)

Ma vettem zabpelyhet, legközelebbi süti abból lesz!:))




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény