2010. október 2., szombat

Pár nap szünet a blogon!

Ma reggel, felfoghatatlan hirtelenséggel elhunyt a drága Nagyim! Borzasztóan szomorú vagyok. Sajog a szívem és azt sem tudom mi tévő legyek. Csak bámulok magam elé és peregnek az emlékek...

A blog a jókedvemről, optimizmusomról szól, arról, hogy erőt adok és lelkesítek. Ez most nem fog menni...jelenleg azt sem tudom pontosan, én magam, hogy erősödök meg.

Kérem a türelmet, így levél válaszolás és stb. téren.

Mindenkinek és magamnak is, erőt és kitartást kívánok!!!!!


7 megjegyzés:

  1. Őszinte részvétemet Nonó, ezzel az idézettel szeretném kifejezni neked.

    "Volt egyszer egy szegény leány
    Ki nem tudta mi az élet,
    S szegénységben boldogot várt
    És elsiratta az elmúlt meséket.

    Szegény leány gazdag lett,
    S ahogy lelkében gyűlt a kincs,
    Karján hordta az új meséket
    De tudta, az életnek értelme nincs.

    Őszbe hajló édes arccal
    Kereste folyton a szépet,
    S szememről a könnycseppeket
    Letörölni csak ő volt képes.

    Odaadnám minden kincsem
    Ha szolgaságát megtörhetném,
    És kapaszkodnék a fagyos szélbe
    Ha öreg kezét elérhetném.

    Kevés vagyok, kicsi ember
    Ki nem érti még a bánatot.
    Fájdalmamban szívem szakad
    S lelkem mélyén belehalok.

    Látlak-e még? Minek kérdem…
    Hisz’ a milliónyi pillanat,
    Ha fáj az élet lelkem ablakain
    Az égbe hozzád fölszalad.
    (…)
    Hű barát, édesanya, életemnek őrangyala;
    Maradj szegény, maradj vidám
    S te gyere majd értem drága nagymamám…"

    /forrás:hotdog.hu/

    VálaszTörlés
  2. Őszinte részvétem Nonó! Nagyon nagyon sajnálom!!! Sok erőt kívánok Neked és a családodnak!

    VálaszTörlés
  3. Őszinte részvétem.
    És kitartást Nektek!

    VálaszTörlés
  4. Fogadd őszinte részvétem Drága...
    Remélem az idő enyhíti a fájdalmadat és mielőbb a régi leszel, Nagymamád pedig örökké élni fog a szívedben és az emlékeidben! Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia Noémi!

    Lizák Anita vagyok. Nekem is nem rég ment el a nagyim. Nagyon nehéz volt. Mindig csak a jó emlékekre gondolj, és mosolyogva gondolj vissza rá! Én ezt teszem.

    VálaszTörlés
  6. KÖSZÖNÖM A KEDVESSÉGETEKET! MÉG NEHÉZ...DE TUDOM IDŐVEL KÖNNYEBB LESZ.

    VálaszTörlés
  7. Nono!
    Részvétem és ha idő kell mi megértjük és így is hiányzol nekünk!!!

    VálaszTörlés