Sütöttem!:))

És szerintem a recik között az egyik legjobb sikerült...de komolyan. Annyira ízlik, ropogós, finom, nem érezni az édeskét rajta, vagy a graham lisztet....:))

Este felteszem a recit és a képet.

A neve: Kekszpogácsa (győri jó reggelt kekszes) lett.:))

A legközelebb teszek bele pici mézet és szegfűszeget vagy fahéjat...nekem olyan mondjuk ezek nélkül is, mint a mézeskalács...nagyon ízlik. Lehet azért, mert pont ilyen ízre vágytam ma.:)

A heti edzéstervem a következő lesz:
H: 20 perc futás és Réka 5 perces hasizom kiegészítve, kb. 10 perc hasizom volt. TELJESÍTVE MÁRA, 2,4 km ment le a padon és a nagy része már kocogás volt.:)
K: RR 2008 fenék, csípő és Réka kártyák felsőtest
Sz: 30 perc futás
Cs: RR 2009 comb és hasizom
P: 20 perc futás, majd Réka kártyák vádli
Sz: RR INEP álló rész és hasizom
V: PIHI, lehet futi!:)

Tehát heti 3 futás, 2X20 perc és 1X30 perc. Az eddigiek szerint ez (2,4+2,4+3,2) ez 8 km nekem...ami szerintem nem rossz és minden testrészre tornázok is a héten.:)

Mai futásnál éreztem, hogy sok a napi futógépezés, ma nem ment annyira...úgy döntöttem heti 3 max. 4 futás lesz.:) A minőség a lényeg, nem a mennyiség szerintem!:)

Pl. futás után, egy kis hasizom,vádli jól esik. De pl. utána a comb és a fenék nagyon nem.:) Én élvezni akarom a tornát, nem meghalni. És úgy is fogom beosztani, hogy jól essen és feltöltődjek tőle.:)

Csodás napot mindenkinek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény