Szép napot!:)

Ma elkezdtem a saját kis edzés tervemet, Réka segítséggel...vagyis kártyáival!:))

Mai adag: 20 perc tempós gyaloglás, ebből 4-5 perc futás már biztos lesz és utána RR comb gyakorlat kártyák. Szerintem ma is edzek 1 órát, amíg Ama alszik!:))

Tegnap rossz voltam...este nagyon beettem...:(( És a mérleg sem volt kegyes hozzám reggel.

Így ma délig gyümölcs, ebédre kis lecsó (pici olíva olajon csinálom, kenyér nélkül, magában) és délután megint gyümölcs, vacsora kefir és gyümi.


Tartani szeretném továbbra is a 61-62 kg-t és tovább formálódni....remélem a futás segíteni fog ebben!:))

Mára nincs programunk, maximum játszótérre megyünk..de olyan hideg van, majd meg lehet fagyni kint!

Ma eddig 2 kis banánt, egy kis fürt szőlőt és egy pici almát ettem. Legközelebb már csak ebédelni fogok, olyan 1 körül. Eddig megittam 1,5 l mentes vizet is.:)

Mindenkinek csodás napot!!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény