Szeretjük a futópadot!

De komolyan, nagyon szeretjük mind a ketten. Élmény nézni, hogy Ádus is milyen lelkes és nap mint nap egyre többet és jobban teljesít.:)) Büszke is vagyok rá nagyon.:)

Mai edzés: 10 perc tempós gyaloglás a padon (bemelegítés), majd RR kh. felsőtest program 1.

Tegnap elmaradt a tánc, nagyon mérges voltam.:((( Így csípő és has gyakorlatokat csináltam a Réka kártyák alapján 30 percet tornáztam kb.

Mai ebéd: sárgaborsó főzelék, amihez vettem nagyon gusztusos rozsos-teljes kiőrlésű kenyeret.

És megvettem a Norbi új könyvét...eddig olyan 10 oldalt olvastam el belőle. Sok mindenben egyet értek vele...de nekem fura 1-1 helyen a megfogalmazás és a hanghordozása is. És ugye én hiszem, hogy a rozsos és teljes kiőrlésű termékek jobbak és egészségesebbek, mint a fehérlisztes, cukrosak. Ő egy listán említi őket, azt írja a rozskenyérben több a szénhidrát is, bár tény több picit benne a rost és a nyomelemek. Én úgy érzem, ha teljes kiőrlésű és rozsos termékeket választok, akkor teszek az egészségemért. Ezt látom a 38 kg súlyvesztésemből és abból is, hogy tartom a súlyomat és a családom sem hízik.

Nagyra tartom Rékát és Norbit, és sokat köszönhetek a tornáiknak (is). De én nem tekintek ilyen kisarkítva a dolgokra. Hiszek még mindig: a mindent lehet módjával elvben. Hiszek abban, hogy sokszínűen kell, de mindent kell ennünk. Úgy Norbi terméket, mint rozskenyeret, és néha egy kis somlóit is.:))

Tábla frissítve lett!
Kevesen küldtek adatot, aki nem küldte azt a sort kitöröltünk:
Eddig a legtöbbet kilóban Nyugi (-7,2kg), %-ban Nyusz (-8,44%) és BMI változásban is Nyusz (-2,50) fogyta.:)) GRTUUU!!!:))


Csodás napot!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény