Úgy örülök!!!!:)

A mai tempós gyaloglásom (futópadon) eredménye:
30 perc 32 mp alatt megvolt a 3 km!:)))))))))))) Úgy örültem.:))) Illetve 92 kcal égettem el, kb. 2 l vizet izzadtam ki!:))

Utána csípőre tornáztam 15 percet...elég is volt.:)))

Úgy örülök...kicsit még javítottam az edzés terven és így szuper lesz....így a 3 km meglesz mindig, és utána még 1-2 perc séta a padon, hogy visszaálljon a pulzusom!:))

Most nagyon élvezem ez a futópadon dolgot.:)) Holnap is gyalogolok, és utána kis vádlit fogok csinálni. Vasárnap PIHI!:))

Biztos, hogy nagyon hatásos ez a szerkezet, ugyanis izomlázam van nagyon, pedig mindig jól bemelegítek és lenyújtok. Legjobban a combomban hátul (fenekem alatt), fenekemben (figyelek, hogy ahogy gyalogolok végig feszesen tartom a popsi), vádlimban, belső comb és karomban!:)

Még nem tusoltam, mert tudtam, ahogy nekiállok kel Ama.
Így is van, már kiabál: Anya gyere!!!:)))


Szép napot!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény