Van futógépünk!:)

Bogikáméktól megkaptuk a futógépet. Nagyon örülünk neki...szuper ketyere...így holnaptól futok...is!:) Ne lehet állítani, mennyi ideig akarok futni, hány km-t, vagy hány kcal szeretnék elégetni. Apa is fut majd rajta. Úgy legyen!

Ma Apa főzött: tojásos nokedli...finom lett nagyon. Nálunk ezt mindig Ádus csinálja.

Mai torna: RR középhaladó alsótest 1. edzésprogram. Holnap felsőtest 2. lesz!

Holnap nem tudom mit főzzek, de valami könnyű saláta ás husi lesz szerintem.

Megkaptuk Katától a képeket, az alábbi bejegyzésben van három és az Amis blogra most töltöm majd fel a többit. Nagyon szépek, nagyon örülünk nekik..köszönjük!:)) wwww.ribizlifoto.hu Csak ajánlani tudom!!!

Tegnap nem tudtam írni...mélységesen szomorú voltam. A temetésről csak annyit szeretnék írni, a szívem megszakadt, borzalmas fájdalmat éreztem. Ha Ádus nincs ott velem, nem tudom hogy bírom ki. Soha ilyen mély fájdalmat nem éreztem még.

De napról napra tovább kell élnem, élnünk. A Kislányom és Ádus mindenen átsegít. A mi családunk nagyon erős. A másikért bármire képesek vagyunk. És most meg kell erősödnünk. Együtt sikerülni is fog.
A szeretet mindent legyőz....
Ezt volt kitől megtanulnunk...

Szép álmokat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény