Zabpelyhes-túrós palacsinta

Elkészült tegnap a Palacsinta, ami nagyon finom lett.

Még Ádusnak is nagyon ízlett...pedig Ő mindig talál valami kisebb hibát az "egészséges" ételeimben, de ebben nem sikerült neki!:D Meg is lepődött...és én is!:)

Én persze már amikor kisütöttem megettem kettőt!:)) Nyamika volt...

Nem mondom, hogy diétás édesség, inkább, hogy egészséges és nagyon finom!

Segítségem a sütésnél: Amira Hercegnő séf kisasszonyka!:)


Hozzávalók:

Túrókrémhez:
25 dkg félzsíros túró
12% tejfölből 9 dkg
1 tojás sárgája
pici vanília aroma
2,5 evk. xilit

Palacsintához:
2 tojás
15 dkg zabpehelyliszt
1,5 dl tej
1 dl szóda
késhegynyi só és xilit

Ez a mennyiség nekem 8 palacsintához lett elég.

De a képeken jól látható, ezek emberes adag palik, emberes adag töltelékkel!:)


Töltelék összesen: 660 kcal,
Palacsinta: 807 kcal!

Egy zabpelyhes-túrós palacsinta: 183 kcal.
Nem kevés, de egy egészséges, súlytartós életmódba két darab ebédre belefér és elég is. És nagyon jóllaktam tőle.:)

Ha pedig diétázol, akkor egyet nyugodtan megehetsz...néha szabad és kell is!:)






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény