Alakreform 1 nap!:)

Csináltam egy oldalt, amiben csak a cm és súly adatokat fogom rögzíteni, heti szinten. Kíváncsi leszek! Minden másról szokás szerint itt fogok írni!:)

Az első napi torna: Kemény volt...még mindig remeg mindenem!!!!
Nagyon tetszik, mert minden nap át fog mozgatni! :D


Súlyból nem szeretnék már sokkal lejjebb menni..inkább formálódni és főleg a fenék alatti rész, ott nem tetszik. Szeretnék jó kis kerek feneket...mindent bele Nonó!:))

Csináltam képet is, azt majd 1 hónap múlva teszem fel, ilyen volt és ilyen lett szlogennel!:)))

Mai ebéd: sárgaborsó főzelék...nagyon szeretem.

Lassan ebédelünk Amival és irány sétálni. Csodás idő van!:)

Vennem kell 1-2 apróságot még Apa szülinapi tortájához, ami Puncs torta lesz!:)))

Ma egész délelőtt takarítottam, mint minden hétfőn. Ilyenkor van heti nagytakarítás...kedden meg mindig vasalok. Ez így jó, már megszoktam.:D

Mindenkinek csodás napot!!!!

Megjegyzések

  1. Ez az!
    Mindent bele Non!!! ☺
    Mindent véghez viszel amit eltervezel úgyis! Szóval kétségem sincs affelől, hogy ez is meglesz!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Drága!:)) és te szintén...:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény