Diagnózis: Torokgyuszi!!!

Sajnos....!:(

Már este sem voltam jól...de reggelre meg aztán főleg nem.

Mentem is gyorsan a dokihoz, nem akartam, még szarabbul lenni. Hála égnek még Ami sem kapta el és még nekem sem tapadt le, nem köhögök! Csak a fejem, fülem fáj, tarkóm, torkom....

Doki is mondta, hogy jókor mentem! Pár nap és jól leszek a bogyótól, amit írt.

Hívtam a masszőrt, hogy ma nem megyek, de azt mondta menjek csak, ha nem vagyok lázas, csinál nyirokmasszírt és kimasszírozza a bacikat!
Ma sokat iszok nagyon, pihenek és este masszázs...holnapra pedig újjá születek!:)

Ma csak főzök, krumpli főzeléket, az hamar kész.

Apa Tündér szép rendet tett...Ami is egy kis csoda, hagyott reggelé aludni, most Anyuval sétál.:)

Ma, semmi torna...helyette pihenés!!!!

Szebb napot mindenkinek!!!!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény