Felkerült a 2. havi Fogyi tábla is!

Illetve az új versenyzők is.:) Pufóka szuperül megcsinálta! Köszönjük!:)

Az adatokat figyelmesen felrögzítettem, de nézzétek át, ne legyen benne rossz adat vagy bármilyen hiba.

2 hónap fogyi után az állás:

Fogyás százalékban:
-mell: Krita80 (-9,43)
-derék: Andi (-12,87)
-csípő: Nyugi (-14,29)
-comb: Csakmagamért (-20,00)
-kar: Pandi (-11,29)

Fogyás kilóban:
Nyusz (-11,70kg)

Fogyás százalékban:
Nyusz (14,30%)

BMI változás:
Zsuzsi (-4,26)

Tiszta szívből gratulálok nektek Lányok és a többieknek is! Közeleg a Karácsony, a verseny is már csak 1 hónapig tart...mindent bele Lányok, érjétek el az álmotokat még idén!:)

Nekem még mindig fáj a térdem, így a mai edzés is magamtól volt, vegyes:
Combhajlító, csípő, belsőcomb és hasizom gyakorlatok. Pici fenék, annyi, hogy háton fekve, kiemeltem a csípőmet és fent piciket emeltem 300-at.
Mind olyan, amihez nem kellett a térdemet nagyon igénybe venni, térdelni, vagy guggolni!
Összesen 23 percet tornáztam, jól esett.

Holnapi torna: Nonó 2 torna, plusz vádli!:)

Mai ebéd: Tejfölös-fokhagymás pulykamell, sajttal szórva, barna rizzsel.

Amicike ma oltást kapott, gennyesagyhártya gyulladás ellen...Kicsi Szívem úgy sírt...most alszik, mint a tej!

Kész vagyok mindennel, ma sokat vasaltam is. Rizs már fő, a husi bekészítve, már csak sütni kell!:))

Délutáni program: játszótér!:)

Mindenkinek csodás napot!!!

Megjegyzések

  1. Kedves Noémi!

    Ma olvastam a Női teázó magazinban egy cikket rólad és nagyon tetszett. Gratulálok az elért eredményhez!
    Nekem mindig voltak súlyproblémáim, volt mikor lement valamennyi, aztán persze vissza is jött. Ez persze az én hibám, nagyon jól tudom. Nyáron külföldön dolgoztam 3 hónapig és mikor kint ráálltam a mérlegre el sem hittem, hogy lement néhány kiló. Ezen felbuzdulva és a cikkeden eldöntöttem, hogy ismét nekiállok diétázni. De most véglegesen, tartósan. Soha többet nem lehetek ismét 115 kg. Most 108 vagyok, 24 évesen. Úgy gondoltam, hogy havi 2-3 kg fogyás bőven elég, a végcél pedig 70 kiló. ( Az álomsúly 63 kg lenne, de már a 70-el is bőven elégedett lennék. )

    Majd visszaolvasom a régebbi bejegyzéseket, párat már megnéztem és nagyon ösztönzően hatnak.

    Köszönöm, hogy megosztottad velünk a történeted, és mégegyszer GRATULÁLOK ehhez az óriási eredményhez.

    Üdv: Cintia

    VálaszTörlés
  2. Lehet még csatlakozni hozzátok, olyan jó látni a sikereteket,
    Már többször próbálkoztam, egyszer nagyon régen sikerült fogni 30kg-ot, de visszajött...
    Az elmúlt 1 évben sikertelen fogyókúrák követték egymást, de hétfő óta változás van, most igazán megcsinálom, és ezért is szeretnék ebbe a remek kis csapatba tartozni
    További szép estét mindenkinek

    VálaszTörlés
  3. Drága Cintia.

    Nem is leszel többet 115 kg...biztos sikerülni fog és eléred amit kitűztél magad elé.:)

    Mind a ketten nyugodtan jelentkezzetek, bár már csak 1 hónap van, de talál elindít benneteket egy úton, ha csatlakoztok a Lányokhoz!:)))

    nonoeletmod@gmail.com on írjátok meg magasság, álnév, súly és álomsúly, illetve mell, derék, csípő, comb és kar cm-ket..)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    E-mail elküldve, és csináltam egy blogot is.

    http://cinkafogyo.blogspot.com/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény