Hamis somlói, ahogy én szeretem.:)

Én nagyon szeretem a pudingos dolgokat. A somlóit is sok pudinggal csinálom. Én így szeretem...

Hozzávalók:

8 tojásos piskóta
(8 tojás, 8 evk. xilit, 4 evk. rétesliszt, 4 evk. zabpehelyliszt bele 1 tk. búzasikér)
Fél csomag vaníliás pudingpor, 3 dl tej, 4 dkg xilit.
Kész pudingba pici vanília aroma.

Fél csomag csokis pudingpor, 3 dl tej, 4 dkg xilit.
Kész pudingba rumaroma, kb. 1 tk.

8 dkg darált dió.
De nem nagyon ledarálva, maradjanak benne darabok.:)


Tálba úgy tettem: piskóta darabok, rum aroma, dió, vanília puding, piskóta, rum aroma, dió, csoki puding. Ez szuperül összeállt a hűtőben. Tálalásnál kerülhet rá diétás vagy sima tejszínhab.:) Mi "magában" ettük!:))

Nem kevés, az egész 2454 kcal....itt a xilitben is van kcal.
10 adag kijön belőle bőven.
De akkor is természetes édesítő, nem mesterséges.:)

És cukormentes az egész...komolyan mondom finomabb, mint a cukros!:))

Lebontva: piskóta: 1324 kcal, pudingok: 606 kcal, dió: 524kcal.

Tálban nem annyira guszta, tálalni viszont lehet szépen: habbal, dióval megszórva!:))




Jó étvágyat hozzá!:)

Megjegyzések

  1. Szia!Ha szénhidrátcsökkentett lisztel csinálom mennyi a kalória tartalma?Köszi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény