Hétfő...eső!:(

Na sebaj, azért ne hagyjuk, hogy az idő leamortizáljon minket!:))))

Felírtam az Alakreform oldalamra
(http://nonoeletmod.blogspot.com/p/alakreform-rekaval-28-nap.html)
a centiket.:) Elégedett vagyok, mert bár a súlyom nőtt, de a centik mentek le és végülis a célom ez volt!:))) Még így is, hogy volt pár nap, mikor vacakul voltam és csak lightos-an edzettem.

Mai ebéd: lencsefőzelék. Nagyon szeretjük.:) és lehet sütök is valamit...

Mai torna: 2008 felsőtest 20 perc és a Magazin alapján comb, csípő és popsi gyakorlatok.

Az eső ellenére ma megpróbálok eljutni a Norbi boltba, venni bejglit és 1-2 felvágottat.:))) Meg szeretném kóstolni az új Update termékeket....

Tegnap megint kaptam hideget és meleget. De a meleg minden megerősít abban, hogy amit csinálok és ami azzal a célom, az révbe ér. Eljut azokhoz, akikhez célzom az üzenetet és segítek vele. Nekem ez a fontos.:))

Én itt maradok és írok tovább...nem változok meg senkiért, mert ilyen vagyok.:) Ha változnék, akkor is maximum 1-2 ember véleményére alapozva. De azok még nem kérték!:)

Csodás napot nektek!!!

Megjegyzések

  1. Mindenkinek úgysem tudsz megfelelni, és sajna az emberek nagyon irígyek tudnak lenni a másik sikerére.Azért sokan szeretnek, az irígyekkel pedig nem kell foglalkozni.szép napot!
    Üdv: Enikő

    VálaszTörlés
  2. Nonó ne azokkal foglalkozz akik bántanak, mert csak irigykednek rád. Neked és Ádámnak kell, hogy a mostani éned megfeleljen, ez legyen a legfontosabb! Mi szeretünk és ez erősítsen téged: Tünde

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény