Hétvége!!!!!

Imádom, bár Apa melózik, de nemsokára jön...ésssss lehet megyünk az Eleven parkba. Régóta el szeretném vinni Amit. De amíg jó idő volt, mentünk a játszóra. De ma lehet megnézzük, tök be vagyok zsongva, mert megnéztem és szuper hely. Ama tutti odáig lesz!:DD

Tegnapi Zumba érdekes volt.:) A lány kis bolondos volt, mindig sikít és tapsol. Nagyon élvezi amit csinál. Olyan 80-85 kg, amivel nincs is semmi baj, hisz látszik, tökéletesen érzi így magát, csak fura. Mert mikor az ember elmegy így aerobic-ra vagy táncolni, mindig a tanár az itiner. Én legalábbis azért szeretek a Réka tornára is járni, mert ott van bennem, basszus, de jól néz ki (még ha van ahol túl izmos is nekem, de azért fenék és comb ott van:) én is ilyet akarok!:)))

De fogunk járni Ritussal...mert jó a hangulat és jól is esett a tánc!:) Állítólag 600 kcal-t égettünk el vele.

Mai ebéd már megvolt 11 kor. Vettünk Amival a piacon grillcsirkét (2 órát sétáltunk ma délelőtt kint) azt ettünk friss rozskenyérrel és paradicsommal....isteni volt. Annyira jól esett.:))
Ami is megevett egy fél pipi mellet.:)


Sütöttem. Nonó egyik kedvencét: Somlóit. Én nem szeretem a trutymós, lucskos somlóit. Jobban szeretem ha picit "szárazabb". Cukormenteset csináltam xilitből, fele zabpehely és fele réteslisztes. Isteni lett, mert persze megkóstoltam. :)
Már a hűtőben várja haza Ádust.:))
Este teszel fel recit és képeket a sütiről!:)


Irány tornázni!:) Aztán Eleven park.:)) Legalábbis ha minden jól alakul!:)))

Szép napot nektek is!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény