Jelentkeztem egy Ösztöndíj programra!


Most küldtem el hozzá mindent.
Jajj annyira izgulok miatta!!! :)

Szóval egy kedves ismerősöm felhívta a figyelmemet erre:

Az Újrakezdésért – Kampány a Nőkért 2010 ösztöndíjprogramra

http://www.marieclaire.hu/marie_claire_tarsadalomert_r/palyazati_felhivas_marie_claire/6767/

És én annyira boldog lettem és megláttam benne egy órási lehetőséget!

Ha végig olvassátok láthatjátok, akit keresnek:
A Marie Claire ösztöndíjára felső korhatár nélkül olyan nők jelentkezését várjuk, akik úgy döntöttek, új alapokra helyezik a magánéletüket vagy a karrierjüket, új dolgokba vágnak bele, új életet kezdenek, és ehhez már meg is tették az első lépéseket.
Például:
– Az életmódjukon változtattak úgy, hogy új, egészségesebb és tudatosabb életvezetéssel tették sikeresebbé és teljesebbé az életüket.
– Önálló vállalkozásba kezdtek vagy kezdenének.
– Új munkahelyen vagy munkakörben új kihívásoknak megfelelve kell dolgozniuk.
– Egy régi álmukat szeretnék végre megvalósítani, és ezért gyökeresen megváltoztatták – vagy tervezik megváltoztatni – a korábbi életüket.

És megpályáztam, mert célom lett, hogy Személyi edző legyek.:)
Ennek az alapja az Aerobic edző képzés lenne. Erre épül a személyi edző képzés, melyben pedig a táplálkozási tanácsadáson át benne lenne a cardió edzéstől kezdve, az állapotfelmérésen át, cross traning...minden.:)


Nagyon nagyon szeretném ezt!
Nagyon nagyon kérem mindenkit, hogy drukkoljon nekem.:)


Képet is kellett küldeni, ezt küldtem:


Remélem meglátják bennem, akit keresnek...olyan boldog lennék!:)

Megjegyzések

  1. Szorítok, hogy összejöjjön!Sok sikert!
    Üdv: Enikő

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ezt Neked találták ki és sikerülni fog.
    Üdv: Eszti

    VálaszTörlés
  3. Tyűűűű! Vártam már ezt a napot is, amikor ezt eldöntöd! :D Nagyon örülök, hogy kaptál és megragadtál egy ilyen lehetőséget! Nagyon drukkolok, hogy elérd az álmod! Semmi kétség afelől, hogy sikerülni fog!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Mindent bele Baba!
    Ez a te utad! ☺

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény