Ma ünnepeljük Apa szülinapját...

...jön a család 3-ra!:)

Ádus ma is melózik, így én készültem elő. Takarítás, sütés, vásárlás, terítés. De kész vagyok. Apa dolga volt reggel bekeverni a tatárt...Istenien néz ki, biztos nagyon finom is.:) Vettem minden féle zöldséget is hozzá, és kétféle kenyeret (fehér, és tk.), ki milyet kíván!:)

Sütöttem Puncstortát a Horváth Ilonából...hát!!!Jól nézett ki, amíg nem tettem rá a cukormázat.:( Olyan randa lett.:((( Így sütöttem Brownie-t is, ha nem jön be a torta.:)

Már sokkal jobban vagyok...jó a tantum és a C vitamin, bevált úgy néz ki!:)) Ma nem tornáztam le az előírt Réka 40 percet, hanem a mai adag vagyis 6. nap magazint nyomtam és az 1. napot. Ugrálni nem akartam, de a torna nagyon jól esett.:)

Holnap 2008 has 20 perc és felsőtest! Az menni fog!:)

Hetek, hónapok óta furán éreztem magam. Nyomott és kicsit depis voltam. Nem tudtam mire fogni. De tegnap összeszedtem a gondolataimat. Azt hiszem rájöttem, mit kell tennem, hogy jól érezzem magam:
- egyek amit kívánok. Igenis, lehet már csipegetni, nem mindig és nem sokat, de szükségem van erre is.
- tornázzak, amennyi jól esik. Hallgassak a testemre, se többet, se kevesebbet.
- szedjem vitamint, ha ez egyenlőre C vitamin, az sem baj...de valami vitamin legyen.
- és maradjak 60 kg fölött!!!!
Bizony, mert ha alá megyek, depis leszek még leljebb akarok menni az egyik pillatanban, a másikban pedig tudom nem kell, minek?
Ennek vége, főleg mert mindig akkor leszek beteg is, ha 60 alá megyek. Azt olvastam, a testet ha kényszeríted, hogy az általa beállított súly alá menjen, akkor megkezdődik egy végtelen harc és az nem vezet jóhoz. Így én nem harcolok úgy döntöttem. Sőt..figyelni fogok, hogy 60 alá ne menjek. 60-61 tökéletes. Még ha picit több sem baj. Fontosabb hogy egészséges legyek.
- szánjak magamra időt. Most amíg Ama aludt is torna, kis arcpakolás, körömfestés. FONTOS!!!!

Én ezek után pedig főleg azt mondom, visszaállni agyban legalább annyi időm, mint maga a fogyás!! Igenis nem könnyű leállni a kajáról és nehéz visszaállni is egy optimális szintre. De ha van egy Társad aki mindig ott van melletted, elmondhatod neki, mit érzel és segít neked. Akkor nem tudsz hibát elkövetni!!!!!:)))

Szóval ilyesmikre jutottam. Tegnap és ma is nagyon jó kedvem van. nem vagyok feszült, stresszes. Reggel tk zsemlét ettem sonkával, uzsira joghurtot, majd Amival snack mixet csipegettünk, amit a vendégeknek tettünk ki!:DDD

Közeledik a Karácsony is...annyira nagyon várom!!! Imádom!!!:DD Alig várom Amici örömét és mosolyát...
Ő a legfontosabb nekem és Ádus. Nagyon szeretem Őket!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény