Ma vendégeim lesznek...

Délelőtt egyik drága, állapotos Barátnőm jön, délután pedig Kristály és édes kisfia Gergő!:)) Már nagyon várok mindenkit.

Készültem is, egy új sütivel: vaníliás túrókrém tortát sütöttem..nagyon guszta és a krém isteni....1 szelet 170 kcal...de megéri!:)

Mai torna megint: Add Önmagad 1. talaj része!

Tegnap voltam masszíroztatni és azt mondta a Masszőr, hogy pihentetnem kell még...de megmasszírozta és már nem is fáj. De szót fogadok. Nem csinálok guggolást és kitörést. És nem ugrálok.

Tegnap nem nyirokmasszázst kértem, hanem talp és váll-nyak masszázst. De kaptam hát és térd masszirt is. Csodálatos volt...köpölyözte a vállamat, mert nagyon fájt. Most is fáj, de kellett...mert végre nem kő kemény a nyakam, viszont vannak lila foltjaim!:)

Már nincs 1 hónap Télapóig, ameddig a verseny tart. Többen kérdeztétek lesz-e folytatás? Vagyis új verseny?
Hááát.....ha szükségetek van rá, nektek ez segítség és erőt ad, akkor igen...lesz. Szerintem februártól: Nagy tavaszi átalakulás!:)))

Csodás napot mindenkinek!:)

Megjegyzések

  1. De jo, akkor csak a decembert, januart kell kibirnunk:D

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsi téged már nem fog érinteni ;)))

    VálaszTörlés
  3. hat nem tudom..:D szerintem fog:Daztan a vegen tenyleg jo vekony leszek:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény