Mai nap: fáradtság!

Annyira nagyon elfáradtam ma, hogy nagyon!:)

Tornázni sem volt kedvem, pedig az nálam ritka. Végül Réka 2009 fenék rész csináltam, de elég is volt. De nem is lett volna többre időm, mert kelt Ami 25 perc alvás után...

Na, emiatt ma nagyon nyűgös volt a Kicsikém és ma kellett mosnom, vasalnom, főznöm, sütnöm... szóval nem unatkoztam.

Enyém volt 3 gyerek is, na nem egész nap, volt, hogy Anyunál voltak a Keresztek, volt hogy nálunk!:) Ja, és voltunk Amival sétálni, játszóterezni is!:)

Kimerültem!:) Fáj a torkom, a fejem. Most megyek fürdeni és aludni, mert rám fér!:)

Holnapi torna: Futás és hasizom!:)

Holnap masszázs és csütörtökön fodrász...jól fog esni mind a kettő A TESTEMNEK és A LELKEMNEK IS!!!!:)

Mai sütim: Kekszpogácsa (IMÁDOM), kívül ropog, belül puha..nyami!), annyiban változtattam rajta, hogy 20 dkg zabpehelylisztből csináltam és 3 győrit tettem bele! Nagyon ízlett mindenkinek!:)

Csodás estét mindenkinek!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény