Pihenek!:)

Ma nem tornázok a Rékára, hanem Zumbázni megyek este...már nagyon várom!:))) Jó lesz egy kis kikapcsolódás és egy kis tánc!:)

Egyre jobban érik benne az érzés, hogy szeretnék még egy Kisbabát. De ugye azt mondtam, hogy hagyom, hogy alakuljon az életem. Ha sikerül az ösztöndíj, akkor a pici tolódik 1 évet, de ha nem sikerül, akkor jöjjön a baba. És úgy érzem Ádus is szeretne még egy lurkót lassan....remélem a második kicsikének is úgy jön, ahogy Amika, ahogy eldöntöttük 100%-osan, azonnal jött.

Nekem már a nevek is összeálltak a fejemben. A kisfiamat lassan 1,5 éve tudom, hogy Olivérnek hívják majd, ez szinte 100%. 2 éve megismertem egy tündéri kisfiút és beleszerettem a nevébe (is):) Ha kislány lesz, akkor van sok változtat. Nekem nagyon tetszik a Nahla, Norina, sőt Ádus felvetése volt az Amina is...Amira és Amina.:)) Persze akkor Mia vagy Mimi lenne a beceneve...egyszerűen annyit mondanék: Amimimi gyertek!:)

De ez még a közeli jövő!:)) Csak jó volt picit írni róla.:) Biztos azért mert Iza is tegnap tudta meg, hogy Kislánya lesz és Kler is....és olyan jó volt olvasni, mennyire boldogok.:)))

Ma csináltam túrógolyót. Nagyon finom lett. Egyszerűen csináltam: 1/4 kg túró, vanília aroma, 2,5 evk xilit és 1,5 dkg kókuszreszelék, plusz amibe beleforgattam.:)) Az egészben 640 kcal van!!! 20 golyóm lett.

Maradt túróm, lehet holnap túrós palacsinta lesz!:)))

Délután megyünk sétálunk egyet Amival és persze játszótérre is!:)))

Hideg van, de mégis jó kint lenni, igazi téli, csípős már az idő. Szeretem a telet, tény a nyarat jobban, de nagyon várom már a havat...főleg Ama miatt.:)

Csodás napot mindenkinek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény