Sajna fáj a térdem!:(

Hogy mitől, azt nem tom.:( Tegnap kezdődött reggel és ma már nagyon fájt. Szerintem lehet a Réka 2008 comb résznél kicsit megterheltem a guggolással...

Ma pihi nap van! Most alvás időben főzök, torna helyett. Sajtkrémleves lesz és mákos guba.

De ha végzek és Ama alszik, azt hiszem (tudom tipikus!), megcsinálom a Nonó 2 felsőtest részt, ahhoz nem kell láb és térd sem...majd ülve csinálom!:)

Tegnap Ádustól szuper, fekete bőr boka csizmát kaptam.:D Olyan boldog a kis szívem! Ezt kaptam a szülinapomra, ami bár dec-ben lesz, de megelőlegezte nekem.:)

Télapóra farmert kértem.:)

Ma a hálószobákba kinéztem a függönyöket...

A Hölgy, át is jött és oda próbáltuk. Amá-éba nem Micimackós lesz, az már sok lenne, hanem organza zöldes-sárgás, minta nélkül. Vidám és sok fényt enged be.

Nekünk még nem találtam olyat ami nagyon tetszik. Még hoz majd át a Hölgy...valami csodaszépet szeretnék. Lesz hozzá szép ágytakaró majd és szőnyeg. Az a nehéz, hogy picit sok a szín a szobába, és nagyon el szeretném találni!:)

Ma délután megyünk Apának vásárolni és sínt venni a függönynek.

Na, irány főzni!:)

A TÁBLÁT LEADTAM PUFÓKÁNAK!
SOKAN ELTŰNTEK...VISZONT AKIK MARADTAK, AZOK ELŐTT LE A KALAPPAL!!!:D

Szép napot!!!!

Megjegyzések

  1. Szia Nonó! :)

    Érdemes lenne valamivel bekenni a térded, hogy gyorsabban gyógyuljon! (fekete nadálytő krém, BenGay stb.. ) És pihentetni, mert tovább tud húzódni, és akkor mindig probléma lesz vele. Ha meg belilul, érdemes vele elmenni dokihoz.

    Jobbulást, ügyesen! :)
    Esti

    VálaszTörlés
  2. Szia Esti,

    Köszi..kenem Fastummal, már javulgat!!!

    VálaszTörlés
  3. okés :)

    arra vigyázz, h attól h nem fáj még nem jó! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én is nagyon sokat Rékáztam, de már nem csinálom a guggolgatásait, mert annyira megfájdult tőle a térdem. Porc korong kopás lett a vége (8 év stepaerobic)Javaslom, ha el is múlt a fájdalom, hogy egy dona kúrát csinálj. Az hogy kopásod van-e úgy tudod meg legegyszerűbben, hogy hanyat fekszel, felhúzod a térdeidet, és a combot mereven tartva, visszafeszítve a lábfejed kinyújtod térdből a lábszárad, hogy a comb folytatása legyen. Ezt megcsinálod 20-szor, és ha elmúlt a fájdalom, akkor sajnos nem kellene több guggolgatást csinálni... :-( Jobbulást: Rozi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény