Sok mindent meg kell élni....

..jót és rosszat, hogy az ember értékelni tudja a dolgokat!

Nekem nehéz volt eleinte, vagyis inkább fura, hogy nem szerethet mindenki. De megtanultam, van akinek tetszik a stílusom és van akinek nem.

Ezzel semmi gond nincs, hiszen, én sem szeretek és olvasok mindenkit.

Tudni kell ezeket a dolgokat kezelni. Én elfogadom a negatív kritikákat, legyen az bármi. De a stílus, na az már nem mindegy nekem sem. Meg kell adni a tiszteletet a másiknak, még akkor is ha nem kedveljük.

Én akkor tiltom le az embereket a chat-ről, ha azt érzem, szívügye lett, hogy engem utáljon, mindig megjelenjen és találjon valami kivetnivalót abban, amit csinálok és írok. Illetve mikor már az engem kedvelőkkel is el kezd kekeckedni.

Az emberek nem egyformák. Én csak egyet mondhatok: Ne foglalkozzunk mással és másokkal, csak akiket kedvelünk és szeretünk.

Én boldog ember vagyok. Büszke vagyok rá, amit sikerült elérnem, kemény munka árán, még ha ez sokak szerint nagyképű is. Sok sok tervem van és sok álmom, amit el fogok érni, mert nagyon akarom! Csodálatos a családom, a Lányom, a Férjem. Elégedett ember vagyok!:)

És, addig vagyok teljesen nyugodt, amíg másba nem lehet belekötni, csak a hajamba!:)
Ami szerintem akkor is ccéppp, nekem legalábbis tetszik és én szívesen viselem.

Úgyhogy csajok, ne törődjünk, csak azokkal, akiknek a véleményére őszintén adunk. Soha ne engedjük, hogy megingassanak bennünket.

Amit vállalunk, azt utána is vállaljuk fel. Legyünk büszkék magunkra! Arra, hogy mi tudunk változni, meg tudunk újulni és elégedetten, sugárzóan tudunk élni!:))

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény