Szép vasárnap!:)

Azért szép, mert ma mentünk a Jézuskához délelőtt és megkaptuk Ami ajándékát becsomagolásra és betenni majd a fa alá!:)) Édes cuccokat kapott, főleg játékot!:)))

Mai torna is megvolt a Réka Magazin alapján!:( Holnap felsőtest és comb, popsi!:))

Ma megittam délelőtt és az előbb is, 1 citrom facsart levét és 1 narancs facsart levét....olyan jól esik!:) Pedig soha nem szerettem a savanyút. A betegségem miatt gondoltam iszok egyet tegnap és annyira ízlett, hogy rászoktam.:)

Már sokkal jobban vagyok!:))) Picit érzem még a torkomat!:))

Este teszek képeket Apa szülinapjáról az Amis blogra!:))))

A fogyis adatokat várom, holnap este csinálom a táblázatot!!!!:)

Csodás estét nektek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény