Tegnap takarítás, ma díszítés!:)

Ezt már sokkal jobban szeretem, vagyis díszíteni a lakást...és sütni is fogunk Amival valami finomat!:)

Ma Zumbázni megyünk Ritussal. Kipróbáljuk a srác milyen órát tart!:)) Amíg Ama alszik azért a Magazin gyakorlatokat megcsinálom.

Az Alakreform fülecskébe felírtam az új adatokat, centiket. Elégedett vagyok, bizony nagyon hatásos ez az edzésprogram!:))

FONTOS! 10 EMBER KÜLDÖTT NEKEM ADATOT A VERSENYZŐK KÖZÜL. Ma ezt felviszem a táblázatba!! Legközelebb 5-e estig kérem szépen mindenkitől a cm, kg adatokat és a fényképet. 7-én már eredményt hirdetünk a meglévő adatokból!!!!

Csodás napot!!

Megjegyzések

  1. Bocsánat, nem tudtam meddig kell kicsit kavarc van a fejemben...ezer bocsi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény